Lördagsgodis



Hej på er  Idag är kvällen man både hatar och ändå vill delta i på samma gång. Jag pratar förstås om Eurovison Songcontest. Först had ejag och älsklingen tänkt oss en underbar myspys-stund i soffan men sen fick vi ett erbjudande om att hänga med fina vänner istället. Det skakade vi hand på. Så vid sju-tiden ska vi hem till T&J (okej, J's föräldrars hus). Vi tar med oss en flintastek att slänga på grillen

Har gjort lite ärenden på stan idag. Fick bland annat köpt en skjorta till R som han ska ha på bröllopet. Tyvärr bor jag tillsammans med världens kanske slarvigaste människa vad gäller att ha koll på saker och ting... så nu hittar vi inte hans kostymbyxor istället. Suck. Och vart är hans finskor?? Ja herregud...


Här är förresten våra nya kryddväxter, inhandlade på Lidens. Kanske måste planteras om?? Ja det tar vi senare... 3 mynta (jajemän, här ska det drickas i sommar ) och en citronmeliss. På undervåningen ser ni även paprikorna som kommit en bra bit på vägen. Dock tror jag inte dom trivs superbra utomhus men det kom konstiga flugor ur jorden så dom har inget val  Och hyllan är ju våran gamla skohylla som vi målade om i samband med möblerna!




Do your thing:
Postat av: Svärmor

Ja kära du <3 Har inte jag fått nån ordning på honom på 25 år ..... Så lycka till =) Han e en riktig gullig slarver <3

2011-05-14 @ 22:10:18

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin