VM 2night!




Hej mina vänner!  Hur står det till?
Det är inte klokt vad fort en helg igår... mina vanligaste ord såhär på söndagskvisten, när man allvarligt känner för att hellre trilla av pinnen än att gå till jobbet på måndagmorgon ;) Nåja, förutom vädret som varit helt schizo denna helgen (ja hela veckan faktiskt) så har vi haft det lugnt och skönt och väldigt bra♥

Dock har jag känt mej konstig i några dagar. Ovanligt trött och hängig mest velat sova hela tiden... och så kan man ju inte ha det. Kanske har jag brist på något? Jag kokade för säkerhets skull lite broccoli förut och knaprade i mej ;) Undra om vi har några vitamin-brus kvar i skåpet..?


Ikväll bunkrar vi oss framför Hockey-VM!! Sverige - Finland. As usual då. Hmm. Gillar inte finnarna. Speciellt inte efter deras låga poäng igår i Eurovision. Så ja, vi måste ha guldet ikväll! På tal om ESC, riktigt bra med en tredje plats igår för Sweden!! :D


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin