B*day




R är på jobb i Stockholm idag. Och när han kommer hem ville chefen bjuda han och arbetskollegan på bandy. Så jag sitter ensam högst upp i slottet hela denna dan! Därför bestämde jag mej för att faktiskt hoppa på inbjudan till lillkusinens födelsedag. Jag ska frivilligt gå på barnkalas. Jo. Men det var lääängesen jag var hemma hos min moster nu så det ska bli mysigt och trevligt att träffa lite folk. Jag byter alltså veckans simning mot gräddig tårta. Och det känns väl bra? ;)

Kolla in den här urgulliga lilla presentpåsen som jag haft undanstoppad hur länge som helst. Nu kommer den äntligen till användning! Innuti befinner sig ett par söta örhängen, eftersom hon nyss tagit hål i öronen. Jag tror det kan bli bra :)




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin