Dagens bilder










Hello Sunshines! Idag har jag mysfikat med min mamma, syster och Enza som kom på besök♥ Jag gillar sånt! På grund av detta klev jag upp ganska tidigt och städade hela badrummet samt tog en vals med dammsugaren. Skönt att ha det gjort inför helgen. Följde även med min sis fram på stan en sväng efter fikan och nu längtar jag bara till R slutar jobbet och kommer hem!
Kände mej faktiskt lite febrig imorses och har mått allmänt konstig hela veckan...  Kanske läge att inta vilopaus i soffan ikväll och bara ha det hawaii. Imorgon ska vi upp tidigt och åka till Årjäng i Värmland! Det ser vi fram emot väldigt mycket!

Ja ni vet ju resten, lite fredagsfika - lite vin- lite idol... lite fredag helt enkelt!
Trevlig helg alla fina!






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin