För att jag ÄLSKAR dej♥






Jag är en person som älskar att överraska folk. Att ge är bättre än att få. Det är ju roligare att slå in julklapparna än att öppna... tycker inte ni oxå det? :) Så idag tyckte jag att min älskling förtjänar lite extra uppskattning! En gul/orange och fin, även lite höstig gerbera fick jag tag på inne på Gloriosa. Frågan är om killar blir lika glada över blommor som vi tjejer? Nja, kanske inte blomman i sig men själva gesten vet jag att han uppskattar. Men visst, klart han hade blivit gladare om jag köpt en klase öl istället (och kylt i en vas... haha - hmm, ny idé för framtiden kanske? :P) Fast på det här viset slår jag ju 2 flugor i en smäll. Glad kille och snyggt hem ;)



 


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin