Inför kvällen:




Nu är det fredagsmys hörrni!! Åååh I love it! Steg upp i tid faktiskt och började dagen med en varm dusch. Nu ska jag blåsa håret (aningens sent eftersom jag suttit här och pillat ihop Idol-bilden... nu är håret typ torrt, dammit!) och sen käka lite frukost medans jag bläddrar igenom tidningen. R slutar vid tolv idag och det är bara ren och skär lyx tycker jag! Ska bli så skönt! När han kommer hem blir det FF (fredagsfika) med nybakta frallor, god ost och massa kaffe! Sedan åker vi ut till Örslösa för att fira T i efterskott. Och vet ni vad? (Såklart ni gör!..) Ikväll äre ju IDOL!! Lika bra att ladda upp redan nu, eller vad säger ni? :) Förlåt, men nu är det faktiskt Moa's tur att åka ut!!




Kvällens låtar:


AMANDA P:
Since U Been Gone – Kelly Clarkson
No One – Alicia Keyes

★MOA:
Go Your Own Way – Fleetwood Mac
Fields Of Gold – Sting

★ROBIN:
Bohemian Rapsody – Queen
Pride – U2

★AMANDA F:
Piece Of My Heart – Janis Joplin
(I Can’t Get No) Satisfaction – The Rolling Stones

★MOLLY:
Mama Knows Best – Jessie J
Listen – Beyoné







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin