Hemklickat!






Min syster fick mej att älska dom här stövlarna! För jag är helt kär!
Och vet ni vad? Nu är dom ÄNTLIGEN på väg hem till mej!! Dom har varit slutsålda länge och det tror jag dom är nu igen faktiskt. Jag hade tur som kikade in precis i rättan stund. Dessutom hade jag lite premier att casha in... 50% rabatt, Fri frakt och en liten förvaringsbox på köpet! Helt sjukt vilket klipp jag gjorde! N.Ö.J.D!

Läste på min vän M's blogg att hon nyligen FÅTT ett par skor av sin boyfriend... hmm, det var ju väldigt gulligt tycker jag. Själv får jag helt enkelt nöja mej med att jag iaf fick LOV att köpa dom här  Alltid nåt iaf.



Do your thing:
Postat av: "A"

Nu får du ta och hälsa på!

Mikaela saknar dig å pratar om dig heela tiden så ta ditt pick&pack å kom en helg eller två!:)

2011-11-13 @ 17:41:00
Postat av: Svar:

Haha ;) jag saknar henne så hälsa att jag kommer snart :D


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin