inför kvällen:




Nästa vecka är det vi som sitter i studion och kollar live på Idol!! Wihoo! Ska bli så kul att äntligen få uppleva detta! :) Ikväll är utmaningen tydligen kärlek... jag behöver väl inte nämna vem jag tycker borde åka såhär på förhand? ;) Meeeen, innerst vet jag väl att jag kommer få se henne nästa vecka så ingen idé att ens hoppas på utröstning. Haha, taskigt det känns att skriva så men hon är helt enkelt tråkig!





ROBIN:
ANHÖRIG - You raise me up (Josh Groban)
FANSEN - Let me entertain you (Robbie Williams)
 

★AMANDA F:
ANHÖRIG - True Colors – Cyndi Lauper
FANSEN - Fire – Bruce Springsteen


★MOLLY:
ANHÖRIG - If I Ain’t Got You – Alicia Keys
FANSEN - Titanium (feat. Sia) – David Guetta


★MOA:

ANHÖRIG - Carry you home (James Blunt)
FANSEN - Sinead O'Connor (Nothing compares 2 U)




Do your thing:
Postat av: Abooo

Moa är ju bra fröken! Håll it på! :)

2011-11-25 @ 18:47:58

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin