Nu är jag här!




Gokvällens raringar! Jag har inte kännt för att blogga under dagen... och så äre med det.
Men nu är jag här!! Och  vi kom faktiskt nyss in från en kvällspromenad tillsammans med mor och Enza. Hur mysigt är inte det? Spontant och härligt. Dock regnade det. (Kom ihåg att tacka gud för luvan.) Nu ska vi strax duka fram kvällens läckerheter och slå på Så myckt bättre. Vi ska lyxa med både HAVSKRÄFTOR och vitlökskokta musslor. Stora versaler på havsisarna eftersom vi inte ätit det på jag vet inte när! Jag skojar fan inte när jag säger att det dreglas redan nu... Mmmm!! Roligast av allt är att jag inte ens gillade havskräftor speciellt mycket innan jag och R blev tillsammans.


Och så vare det här med bilder på mej själv. Det jag vill lyfta fram i dagens är den fina mysiga tröjan jag har på mej. Fick den av min boyfriend i torsdags! Hur gulligt som helst! Jag vill verkligen INTE att han ska slösa pengar på mej men han tyckte jag var värd den. Jag kan tala om för er att han är värd tusen gånger mer! Dessutom har han helt själv tittat ut den, uppskattat storlek, valt färg... och allt blev perfekt! Honey, I love you!♥





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin