Saturday morning





Jaha, och så kollade jag än en gång färdigt på en film i min ensamhet... Det börjar ju alltid så bra, "Älskling jag är inte trött, vi kollar på en film". Mmm... jooo visst. Men nu fick jag ju iaf ha Edward och lille Jacob för mej själv  Eclipse blev det igårkväll. Så nu är vi (ja jag iaf) fullt redo för Breaking Dawn imorn! Kollade upp det här med att gå idag istället men det var rätt kört faktiskt. Tur att vi redan bokat.

Och fan, nu åkte ju Amanada P igår. Damn! Jag hade velat se henne på Skandinavium! Visst, hon väljer rätt knepiga låtar ibland men hon är bra mycket roligare att titta på att Moa... ååååh! Trött blir jag på er, svenska folket!
Nåja, nu glömmer vi gårdagen och blickar framåt mot denna underbara lördag
See you later hunnies!






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin