spending my time



Go'eftermidda! Här sitter jag i i skymningen. Inte klokt vad fort mörkret kommer nu om kvällarna. Vintern för med sig mycket mysigt men jag tycker inte om att gå runt i dvala hela dagarna... om det ändå vore solsken!! Idag har jag iaf vart ute i Fillan hela dagen och haft mamma och Enza-mys♥ Vi har haft iPhone-lektion, druckit kaffe och handlat lite. Det tycker jag väldigt mycket om! Dessutom har jag fått massa pussar av Bumbi och det kan man leva länge på  Hihi! Ska faktiskt ut dit på torsdag oxå. Då ska vinterdäcken på bilen!




Nu kommer snart min R hem och då ska vi mysa i massor! Eventuellt ger vi oss på en "storhandling" lite senare. Men det anser vi nog som mys det oxå... lite rofyllt ändå o gå bland hyllorna och plocka  Och ikväll äre ju Desperate Housewives!! Får man äta chips till det? Ja, det tycker jag allt!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin