Take a little time to hold yourself



Gokväll Darlingos! Sitter nersjunken i soffan här hemma tillsammans med kissarna. Det är allt tur jag har dom. Blir så ensamt när sambon jobbar sent. Jag tänkte överraska honom med lite tapas ikväll när han äntligen kliver in genom dörren. Och samtidigt fira hans nya tjänst på jobbet :)

Fick både pannkakor och ärtsoppa ute i Fillan hos föräldrarna förut. Mumsigt! Vi köpte även lite gott fika, dom nya "dammsugarna" i vinterskrud (med pepparkaksmak). Jag var dock på tok för mätt för att kunna uppskatta dom men jag tror att dom var goda... det kändes så ;) Tog ett kik inne på Arken Zoo innan mamma skjutsade hem mej igen. Såg att dom annonsërade ut en klösmatta. Men sen när man såg den i verkligheten så vet jag inte om den passar... vi får se. Soul älskar annars att ligga ner och klösa på mattorna, så idén är ju bra.

Nu funderar jag på att sätta på en bra film och krypa ner i soffan tills det att min man kommer hem♥ Imorgon är det fredag och det tycker vi väldigt mycket om!! Take care sweeties! Love you all!






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin