Todaysis




10.00 - Möte
11.30 - Ärenden på stan
12.30 - Hemma?
Ej tidsbestämt - Tvätta golv?
17.30 - Simma
19.00 - Sibylla på vägen hem? ;)
21.00 - Desperate Housewives



Mmm, ska snart hoppa in i bilen och hämta upp hjärtat för ett möte. Det är sånt här som man bara vill ska bli gjort och avklarat snabbt. Så att man kan gå vidare till den roliga biten :) När vi är färdiga tänkte jag ta en repa på stan för att reka lite inför framtiden... Sen när jag kommer hem igen så måste jag nog pilla i mej någon form av lunch. (Hmm undra om jag lika gärna ska hitta på nåt kul som blir matlådor tills imorn?) Der har även vart på tapeten länge att jag ska tvätta golven. Vi får se om det "hinns med" idag helt enkelt :P Och gissa vad vi ska göra när R slutat jobbet? Jo åka till vårt underbara badhus i stan och simma några längder! Det gjorde vi faktiskt ganska ofta när jag bodde hemma, jag mamma och pappa. Skönt att krypa ner i varmvattensbassängen en stund efteråt innan man beger sig hemåt. Och dessutom är man alltid galet hungrig efter träning så ikväll skulle de ju passa ypperligt att använda dom där kupongerna från Sibylla... hihi!

Have a great day hunnies! I'll see you later!



Ps. Idag äre väl iaf Desperate eller?!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin