Utkast: Nov. 12, 2011





Heeeeej!! Vet ni hur skönt det är att ligga här i soffan och bara päsa eller?! Behöver lite vila nu efter gårkvällen och dagens dop. Proppat magen full med godsaker  Lilla L skötte sig fint tycker jag under dopet och hon fick många fina presenter. Vi köpte en tavla från
FORMELI! Fick själva bilden igår så jag var lite nervös att vi inte skulle hinna men jag rusade i sista sekund till Gallerix och investerade i en ram jag tyckte passa bra. Det blev väldigt fint tillsammans!

Nu har vi precis sett Idol på playen och gud så glad jag är över att Amanda P fick stanna! Dock tycker jag synd om André. Moa är såååå mycket tråkigare än honom! Dock verkar ju Moa va väldigt duktig på att skriva låtar... kanske det som är hennes grej? Hon passar iaf INTE framför kameran!

Resten av denna lördagen kommer vi bara att ägna åt mys! Köpte med oss lite gottigheter hem förut, bland annat räkor och ett nät med blåmusslor!! Mmmm I love it!! Dom ska kokas i massa vitlök! Dessutom visar TV4 den här filmen "Dumpa Honom" och den har jag velat se länge! Perfekt! Ha nu en fortsatt skön kväll!






PS: Det kommer bilder från Ladies Night senare...





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin