X-mas feeling in my windows




Go'eftermidda på er där ute!
Idag har det varit ännu en sån dag då förmiddan bara sprungit iväg. Jag startade dagen med en lång skogspromenad tillsammans med mamma och vovven♥ Självfallet började det regna under tiden... knasväder! Men vi hade mysigt på vår promenix ändå. Efteråt åkte vi till Lidens en sväng och kikade på julblommor. Jag fick med mej allt jag var ute efter. Except grönmossa, men det ska jag istället kika på i mataffärn senare.

Hittade dom här underbart söta rosa mini-julstjärnorna :) Så söta! Men jag ville faktiskt inte köpa för jag tycker inte dom är vidare juliga..? Kanske kan jag tänka mej att pynta hemmet med denna färg efter nyår. Om dom finns kvar då vill säga ;) Istället blev det 2 stycken stora maffiga creme-färgade till köket. Och så köpte jag en liten korg som jag nu planterat 3 minisar i. Den pryder fönstret ovanför diskbänklen så fint :) Med mej hem fick oxå en lila hyacint + en röd/vit amaryllis följa med.







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin