Utkast: Nov. 9, 2011




Hej hörrni! Idag gick min önskan i uppfyllelse! Vaknade till strålande solsken och det känns som att vädret är underbart utomhus. Jag ska lukta lite på det snart faktiskt, på väg mot ICA för att handla hem lite stuff till dagens middag.

Förövrigt kan jag tala om att det var hur skönt som helst att simma igår! Jävligt nöjd med att vi faktiskt tog oss dit. Det kan ju trots allt vara lite motigt i sånna lägen ;) Men man känner sig underbart skön i kroppen efteråt! Får nog bli standard på tisdagar framöver. Ikväll däremot börjar hundkursen!! Jag och mamma ska gå tillsammans och jag ser fram emot det jätte mycket! Kursen börjar 18.30 och håller på till 21.00. Tur att Bonde går att se på playen..! Greys kanske vi tar igen på söndag helt enkelt.



Finns väl inget som är så piggt som när solen strålar rakt in genom fönstret?





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin