24 oktober




Alltså två månader kvar till julafton. TVÅ månader!! My God. Tiden går så himla fort! Vi har snart bott i den här lägenheten 1 år redan! DET är sick. Hur som helst så ser jag iaf fram emot julen. Jag älskar jul!

Något som jag inte älskar är måndagar. Söndagar borde aldrig få ta slut! Det är nåt speciellt med söndagar. Lugnet infinner sig (nästan alltid oavsett vad man gör) och det är bara massa mys! I like it a lot! Men snart ska jag hoppa på cykeln mot jobbet. När jag väl slutar igen däremot så har vi ett till spännande möte! :) Och resten av kvällen ska det inte göras ett skit! Bara inta horisentalt läge i soffan framför Ensam mamma söker!


För att vi längtar efter julemyset!♥

www.google.com





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin