Att bryta fredagsrutinerna




Hej på er mina fina! Ledsen att det gapat tomt sen igårmorses... men ibland blir det helt enkelt så. Dessutom var jag på ganska dåligt humör igåreftermiddag och det känns ju förjävligt eftersom det var fredag o allt  Men ibland blir det bara fel i kommunikationen och min sambo tyckte att vi skulle göra en större handling igår efter jobbet. Det tyckte dock inte jag... vi skulle ändå fram på stan idag. Men han fick som han ville och klockan tickade på. Så det resulterade i att vi var hemma runt halv sex. Och då var det dessutom strömavbrott! Så vi fikade väl nångång efter sex och sen försvann tiden bara i rasande fart. Vi tittade INTE ENS på Idol. Förstår ni?! För jag gör det inte. Jag vet inte vad som gick snett men det var galet frustrerande. Ni vet ju hur viktiga fredagarna är för mej

Men tillslut skärpte vi till oss och lagade den där tacosen. Vi drack lite vin och kvällen blev ju mysig trots allt. Idol tog vi igen idag till frukosten... Tv4play är alltid räddaren i nöden ;) Så nu är mitt humör mucho bättre och jag har fått väldigt mycket gjort denna lördagen. Städat och skurat så att lägenheten ska vara fin imorn när vi har kalas för mej som fyller 24 på måndag   Ikväll ska vi ut på en liten utflykt faktiskt. Min man har stått i köket hela dagen och förberett mat som han ska laga åt ett gäng herrar ikväll. Han har blivit catrad alltså och jag kan ju lika gärna ge en hjälpande hand då med servering. Planen är/var att vi skulle hinna gå ut och äta efteråt, för att fira min födelsedag lite extra. Trevlig Helg allihopa!!



En liten del av vårt sovrum. Rosa är detaljerna och det är väl inte min sambo överförtjust i men han tycker ändå att det alltid blir snyggt tillslut ;) Letar fortfarande efter den där Malmbyrån... fattar inte att det ska vara så svårt!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin