Christmas-Memories



Gokväll alla fina! Vi följde planen och hittade en pressening på Ö&B. När vi kom hem letade vi oss ut i mörkret på altanen och svepte in våra möbler under den. Nu är vi redo för snö. jag har hört att den tydligen redan var här för ett år sedan. Finns fortfarande fix där ute men vi tänkte EVENTUELLT ta det på söndag... ja jag säger eventuellt pga att det finns en stor risk för fail på den. På lördag ska vi nämligen ut till Fyrunga igen, (nytt försök till mysig välbehövd umgänges-kväll) och när vi kommer hem på söndagen är det direkt vidare hem till morföräldrarna på kalas. Alltså kanske man hamnar i soffan på eftermiddan och förfaller en smula. I'm just saying.


Appropå snö. När jag tänker på december och vintern så drömmer jag mej bort till mitt childhood. Det är så fin natur där och jag fullkomligt älskar att gå en promenad genom skogen med knaster under fötterna och snöklasar som hänger i granarna. Givetvis med en glädjesprudlande hund springandes mellan benen. Det är något visst med alla julminnen från barnsben. Helst ska det vara i mellandagarna man tar den där promenaden... för den ultimata känslan. Men myset innan själva julafton är en höjdare det med. Och när man kommer hem så sjunker man ner i soffan och njuter av värmen framför kaminen. Mmm... vi tänker definitivt ta med oss dom minnena hem till oss i framtiden♥








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin