Early morning and a late night





Hej mina fina läsare! Hoppas allt är bra med er?
Här steg vi upp i ottan, trots att jag börjar arbetet kl 12.00. Skönt att kunna duscha och fixa sig i lugn och ro. Dessutom har jag varit med hjärtat på vårdcentralen där han tagit bort en liten ärrbildning som uppstod när han var barn... syskonkärlek kan vi kalla det  Jag som inte tycker om sådant tänkte ändå vara tapper för min älskling och följde med in i rummet. Allt kändes lugnt och jag satt där med blicken ner i min tidning. Men sen helt plötsligt blev det lite för mycket av det goda ändå, hörde ju allt och så prat om vilken kniv hit och vilken nål dit... ja jag var tvungen att rusa ut för att inte svimma! Hahaha! Som tur var hittade jag ett litet rum precis brevid där jag kunde vila ut tills jag såg normalt igen  Jag är dock van vid sånt här, sedan barnsben. Jag höll till och med på att svimma när jag och mamma var med Moschino hos veterinären en gång och tog blodprov på han! Hihi!

Nåja, nu är hjärtat på jobbet iaf och jag ska strax promenera bort mot mitt. Känner inte jätte mycket för att jobba kväll idag igen men sånt är livet. Tydligen. Idag kommer det iaf ett tidsinställt inlägg lite senare så att ni kan se vad jag gör när jag jobbar hela dagarna..! Och vet ni vad?










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin