Gifts




God eftermiddag sötisar! Hur har er dag varit? Min födelsedag har hittills omfattat mest jobb + 2 andra händelser som tyvärr inte varit roliga. Men nu är saker och ting på väg upp... om en liten stund ska nämligen jag och hjärtat gå ut och äta på restaurang! Det ska bli mys och vi bestämde oss för att testa ett ställe vi inte varit på förr. Jag själv är ju inte så sugen på att gå till jobbet som ni kanske förstår ;) Hehe, även om maten är riktigt bra!

Resten av kvällen blir bara massa MYS! Det är det bäääästa jag vet!♥



Åh, vet ni? Fick bland annat denna underbara skål av R imorses! Älskar Mateus så jäkla mycket!! Och dessutom fick jag presentkort på affären i stan som har mycket av deras porslin igår av svärisarna! :) Men vi får inte glömma bort mina söta små skålar från IB Laursen! Löööv them!










Do your thing:
Postat av: anna

fin blogg!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin