I'm on the edge




Hello Sweetnoses! Jamen de funka ju tydligen jätte bra att blogga från nya appen då jag fick ladda upp bilden 3 gånger imorses bara för att det stod att det inte funka, samtidigt som jag borstade tänderna eftersom jag var en aningens stressad. Och sen när jag under dagen kollade bloggen så ser jag ändå att bildhelvetet kommit i dubbelt format... jaha?!

Något som jag däremot lyckades bättre med var att prica in allting igårkväll som jag skrev tidigare att jag ville/skulle göra. Ja ni vet vad jag menar. Ibland skriver man att man ska göra det här och det här och det här... men nästa alltid så äre åtminstone en bit som faller bort. Men inte igår inte!

Prommis till ICA i regn:  √ Check!
Lui + Mateus:  √ Check!
Kyckling i ugn:  √ Check!
Skumbad:  √ Check!
Mat + Bonde söker fru:  √ Check!
Grey's: √  Check!




Dock är jag lite besviken på Grey's... det höll inte standard. Och vi somnade typ till den nya serien... så jag antar att den inte var så bra. Men annars är jag väldigt nöjd med onsdagskvällen! Idag ska vi möta upp T&J för ett glas någonstans ute i vimlet. Lite tjöt, lite vin, lite trevligt... Lite umgås helt enkelt :) Så ni får hålla till godo med ett tidinställt som dyker upp senare på min nya Mateus-... ja precis, vad det nu blev ;)





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin