Pre-Birthday!




Hej mina kära! Idag har vi avklarat ett kalas. Jag fyller ju som sagt år imorgon :) Nu är hela lägenheten fylld utav underbara blommor! Jag älskar det!! "Färska" blommor är en utav livets bästa inredningsdetaljer tycker jag!

Jag fick jätte fina presenter! Tack♥ Dock får jag såklart vänta tills imorn med att öppna hjärtats. Men bland allt idag så blev det fina presentkort på både Lui (mera Mateus-porslin!!) och på Salong Axelsson, så att jag kan fixa te min hemska utväxt  Och äntligen fick jag mina underbara små muffinsformar/skålar i porslin från IB Laursen!! Åh, jag ville ha dom så himla mycket och fick hela 8 st isblåa av min mormor och morfar! I love them!! En annan efterlängtad sak kom päronen med... en skohylla!! Visar lite pics imorgon. Nu ska jag ta min del utav det hemska berget med disk och sen förtjänar vi ett varmt gott bubbelbad tycker jag!





Fick även en fin blommande krukväxt av min farmor och dessutom har jag en bukett aprikosa liljor på bordet men dom har inte slagit ut än och jag är sååå besviken på dom för det! Hoppas verkligen dom öppnar sig under morgondagen.






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin