Put that smile on my face





Hej darlings! Det blev inget möte igår, det körde ihop sig helt enkelt för den "andra parten". Så vi sköt på det en vecka. Istället åkte vi och handlade lite för att fylla på hyllorna hemma. Sen unnade vi oss varsitt glas rött! Vardagslyx! R i duschen och jag medans maten stod på spisen... hehe. Gillar sånt väldigt mycket! Efter middan tog vi äntligen tag i det som hängt över oss länge. Nämligen att klippa R's hår! Skönt att de är gjort  Blir alltid lite nervös för jag är ju fan ingen frisör liksom ;) Men det brukar bli bra och han verkar nöjd nu. Det var även premiär av sista säsongen nånsin av Desperate Housewives! Tycker den serien klarat sig hyffsat med hedern i behåll men ändå skönt att det blir ett slut nu.

Och på tal om serier... BÄSTA tvkvällen nånsin drar igång idag! Greys startar igen!! Tyvärr hänger inte nya favoriten Off the map med då den tydligen inte levde upp till förväntningarna i USA och lades ner. Mitt i cliffhangers och allting!! Extremt dååååligt! Dock är jag inte så förtjust i Halv åtta längre och det är rätt tråkigt för jag brukade älska att titta på det. Men i somras körde dom sååå många reprisen att det bara blev lite too much helt enkelt.


Ha nu en riktigt fin onsdag så hörs vi hunnies!
Take Care!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin