Right here, right now



Hej hörrni! Så var stunden äntligen kommen. Heregud, jag trodde aldrig dagen skulle ta slut. Vi behöver inte ta alla detaljer på bloggen, it's too personal, men jag hörde aldrig riktigt hemma där. Så nu kan jag finally andas ut och fokusera på att må bra igen. Det känns så otroligt skönt så ni fattar inte!! Resten... ja det får bara ordna sig helt enkelt. Vilket jag är helt säker på att det kommer göra fort denna gången!

Självklart mötte jag upp R på glasbanken för att handla upp förrådet inför både denna myskväll och inför morgondagen som ska spenderas i Fyrunga. Det ser vi väldigt mycket fram emot!! Om 2 timmar drar kvällen dessutom igång på allvar och alla Idolerna kliver upp på scen igen! Då kommer oxå tacosen vara framdukad och vinglaset påfyllt. Meeen herregud! Vet ni vad jag kom på nu?! Har ju glömt att berätta en sak... den 2 december ska jag, min man, T och J faktiskt se Idol LIVE!!!! I Göteborg! Detta har R och J kommit på helt själva och överraskade oss förra helgen!♥ Looking forward to it! Men då måtte verkligen både Amanada P, Molly och lille André vara topp tre!



♥ i detta nu:






Do your thing:
Postat av: lisa,,, björnen du vet ;)

Ha nu en bra kväll kära du =) Du vet väl om att du är värdeful <3 Kram Svärmor =)

2011-10-28 @ 22:22:43
Postat av: Svar:



Tack och kram!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin