♥ Sis


(tidsinställt)

Fick en försenad men ååh så fin födelsedagspresent av min syster och man i helgen. Hon känner allt mej ;) Mirakelolja till håret och älsklingsparfymen! Tack!♥ Tänker mycket på min syster nu efter det som hände i helgen. Jag vet hur tomt det blir i både själen och hemmet när man förlorat ett djur. Det är en familjemedlem! Älskar dej sis!






Dessutom fick jag ju presentkort hos frisören av både mamma och pojkvän när vi hade kalas för ett par veckor sedan. Dom 3 personerna som känner mej bäst i hela världen har prickat in bingo på alla presenter! Det tycker jag är kärlek♥ Jag ska faktiskt nyttja dessa presentkort idag efter jobbet halv fyra. Och direkt efteråt rusar jag hem för att duka fram inför R's kalas kl 18.00. Han fyller år på lördag! Have a great day sweeties!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin