The wheel breaks the butterfly



Good Morning Hunnies! Håret blev bra! Kalaset blev lyckat! Och när lägenheten återigen blev lite mindre rörig så sjönk vi ner i soffan och tittade på Desperate Housewives.

Idag jobbar jag kväll och har några viktiga ärenden att uträtta innan jag börjar kl 12. Så jag tidinställer ett litet inlägg, stänger av datorn, pussar missarna hej då och önskar att jag snart är hemma igen.



When she was just a girl
She expected the world
But it flew away from her reach
And the bullets catch in her teeth
Life goes on, it gets so heavy
The wheel breaks the butterfly
Every tear a waterfall
In the night the stormy night she'll close her eyes
In the night the stormy night away she'd fly


And so lying underneath those stormy skies
She'd say, "oh, ohohohoh I know the sun must set to rise"








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin