en Fråga & ett Svar!






"Hej! Måste bara säga att du har en jätte bra och rolig blogg att läsa. Jag följer den varje dag, men kan du inte lägga in lite fler bilder på dig själv så man vet vem du är?( el du kanske inte vill visa dig) va vet ja. Ha d"




Hej! Åh tack :) Jag tänker oftast inte på att andra människor läser min blogg så jag blir alltid glad utav sånna här kommentarer! Däremot är vetskapen, om att vem som helst faktiskt kan läsa o se mina bilder, svaret på din fråga... ;) Jag la upp väldigt mycket bilder förr (mest ego iofs... haha), som finns i arkivet men på sistone kanske jag blivit lite feg? :P Jag kommer nog fortsätta visa lagom mycket av mej själv. Bloggen är trots allt bara en liten del av mej, så varför inte visa den ytliga? ;)







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin