Det går bra... snart.




Gokväll raringar!♥ Min man ligger brevid mej i soffan och kollar boll. Med ölen i handen såklart. Jag har fått en chokladkaka som kompensation. Fair Enough. Jag har till och med laddat hem kvällens avsnitt av Desperate så att vi kan kolla på det tillsammans EFTER matchen... vilken bra flickvän jag är! Jaa, den bästa om jag får säga det själv ;) Det är underbart att sjunka ner i soffan med mina 3 favoritkillar i hela världen brevid mej, tända ljus på bordet och lite bloggish-tid för sig själv. Både igår och idag har jag varit så himla trött och slö. Det räcker fan inte med en dags ledighet innan på man går på arbetet igen. Så nu tänker jag gosa ner mej riktigt ordentligt i soffan och bara njuta av stunden.



Ps: Mötet blev av idag och det var riktigt givande på ett underbar-magkänsla- stadie!
Jag kan bara säga att vi är på väg nånstans BRA!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin