Working late



Hej såhär mitt i natta mina läsare  Det blev en sen kväll på jobbet. Lugn, men sen. Livets ironi, right? Hade för att vara exakt 5 bord ikväll. Alla utom 1 var väck innan nio. Sen satt sista gänget och vinade huuur lääänge som helst. Så jag stämplade ut 00.25. Annars kan man ha hur mycket att göra som helst men ändå sluta runt elva liksom. Sjukt. Skönt iaf att hälften är gjord. Bara imorn oxå sen LEDIG SÖNDAG!! Kropp och knopp behöver ett break. And that's what the weekend is suppose to be all about.

Nu sitter/ligger jag här i sängen och kan inte sova. Men R sover såklart, han och M var förbi på några öl. Jag tycker det är mysigt när han kommer o håller mej sällis♥ Och idag vare ju en sån där dag då jag faktiska hann prata med dom! Tyvärr blev det nog liiiite för mycket av de goda... jag gissar på att de dracks en hel del öl även innan. Fotbollen... så nu är vi 3 stycken som ligger här och vill klippa av oss öronen. Han snarkar!! Moschino ser måttligt road ut




Vi hörs imorn bunnies! Eller ja, senare idag blir det väl för de flesta av er...
Natti Natti!//Godmorgon!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin