Bloggappen...




... som alla pratar om nu. Ja det är ju jätte bra! Men den brister lite tycker jag. Dels ser ju faktiskt inte bloggarna lidadana ut där som dom gör på datorn. Och dels så kan man inte lägga till alla bloggar i favoriter. Typ Tyras för att ta ett exempel... hon har ju .se på slutet och det funkade helt enkelt inte för mej iaf. Sen kommer ett annat problem, mina figurer som jag använder ibland blir gigantiska i den appen! Varför ska dom behöva bli det? Alla andra bilder blir ju normala... hmm, nä det gillar jag inte! Jag har dock inte testat att blogga från den än. Jag tycker helt klart att det är bäst att sitta framför gamla hederliga datorn


 






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin