Fredag!!




Jajjemän! Fredag  Ikväll är jag ledig och då ska det banne mej ätas tacos och drickas vin och kolla på Idol! Aaah - BÄSTA! Och mysfika när vi kommer hem från jobbet såklart med Aftonbladets Klick! I love fredagar!

Det sken upp igår och blev en fin och solig eftermiddag. Härligt! Vi tog en cykeltur bort till nya Änghagen efter work och kikade lite i diverse affärer. Sen när vi kom hem bytte vi cykeln mot bil och åkte raka vägen till Sibylla för lite hamburge-kärlek! Jag tycker dock inte att det var överdrivet gott.... Men det var mys iaf att sjunka ner i soffan framför det här programmet på femman med tonåringar på charterorter och deras spionerande föräldrar. Fy fan asså, skämselkudden nära till hands... haha! 



Nu är det dags för mej att kliva upp ur sängen, stänga av datorn och styra mej för arbete. Jag ska sminkas och äta frukost. Men det hinner jag... tidsoptimist - javisst. Men dom där extra minuterna i sängen är ju GULD ni vet   Vi hörs senare gullefjun! Trevlig Helg!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin