I'm not gonna do this and you already know it





Godmorgon underbaringar!
Jag hittar inte riktigt orden den här tisdagsmorgonen. Jag är trött och frusen idag och ska jag vara helt ärligt är det enda jag verkligen vill bara att klockan ska bli eftermiddag så jag kan få komma hem igen och mysa riktigt ordentligt med min sambo♥ Låt oss hoppas att dagen går fort...

Det gick iaf bra att jobba igår, blev 3 bord tillslut och det är ju inte fy skam en helt vanlig måndag! Älsklingen hämtade mej när jag slutade kl 22.00 och när vi kom hem hade han lagat mat och dessutom köpt både choklad och hårspray till mej  Dom som känner mej vet att de är äkta kärlek det  Hehe! I love him!


Ps. Det sjukaste hände igår på jobbet vid typ halv tio. Då kom det in 12 killar från typ Österrike eller nåt annat sånt land (vet inte riktigt) och ville ha öl. Hahah ja klart dom fick köpa varsin öl och där satt/stod dom allihopa i den lilla baren och trängdes med varsin öl i handen och sjöng konstiga sånger... otippat på väldigt hög nivå ;)












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin