Mondays are from hell




Måndagmorgon innan jobb.
Då myser man runt hemma i mjukisbyxor och gosetofflor. Det enda rätta  Känner ingen speciell ömhet direkt för just måndagar. Helgen är slut, en ny vecka startar, man är trött och inte alls utvilad som man borde... ja ni fattar. Finns ju inget positivt med det här. Eller? Hahaha!

Idag jobbar jag långis dessutom. Vilket betyder ungefär från 12.00 - 22.00. Längtar redan hem till min älskling och TV4play, (Idol!) Det är den bästa stunden på hela dan, när man får komma hem igen och slänga sig i hans armar♥ Kanske jobbar jag kväll imorn med, jag vet inte riktigt än. Men sen är vi hundvakt i en vecka och då blir det inga långa dagar. Då blir det pendling mellan hus och lägenhet - hund och katter. Men det har sin charm det med










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin