Muffinsbak mitt i allt




Gokväll mina fina! Jösses. Visst, jag är en tidsoptimist... men att jag sitter här just nu stressad som få och med sista muffinsplåten i ugnen kan jag fan inte hjälpa! Det är sant! Jag håller på att baka åt min kära sambo, vars tur det är att bjuda på fika imorn på jobbet. Diverse saker har strulat, såsom för lite smet (trots att jag 3dubbla!!) och en miss i planeringen så att jag var tvungen att springa till ICA och köpa någon form av frosting att snygga till skiten med. Och då ska ni veta att R redan var en sväng på ICA en halvtimma innan och köpte mjölk... hmm.

Ja och stressad är jag för att vi ska hämta upp T&J strax och snart bege oss mot Fillan för att käka lite mat och umgås! Sen skjutsar vi dom till stan igen för vi måste ändå hem till missarna och ge dom kvällsmat  Det var det här med bubbla ja...












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin