Sista septemberdagen







Jamen jaaaa! FREDAG!! Äntligen! Har en sån där härligt underbar luktar-helg-känsla i kroppen! Och den ska jag fan behålla heeela dan! Blev riktigt mycket att göra på jobbet igår... en helt vanlig torsdag liksom! Alla bord var fulla! Vilket är väldigt roligt och tiden går så mycket fortare! Men, sen behöver ju inte folk sitta kvar till halv tolv heller... hmm. Nåja, när jag väl kom hem så satte vi oss framför tv.n och kollade på Idol (Tacka oxå Gud för Tv4play!) och käkade lite nattamat. Molly är en tjej jag knappast lagt märke till innan men som totalt briljerade brallorna av alla igår! Hon var verkligen duktig och hade en stor röst! Ikväll kör vi hela mys-rubbet igen! And I like it so fucking much!! Ha en riktigt trevlig Fredag mina vänner!♥









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin