Stora kissekatter


(tidsinställt
eftersom jag är på jobb)




Hittade en sån fin bild på nätet som jag var tvungen att redigera lite och slänga upp. Jag älskar djur! Men det vet ni ju  Längtar tills jag får gosa med en av dessa i Thailand... hoho! Spännande! Fast sjukt oxå. Väldigt knäppt om man tänker efter. Men det gör vi så sällan så varför börja nu?

Vilken är din favorit? Jag beundrar tigrar. Fast lejonhannen är riktigt maffig. Häftig känsla när man vart på Kolmården och åkt med bilen precis brevid en sån stor bjässe. Det är oxå jävligt sjukt, att man faktiskt bara kunde öppna dörren (ja inte nu längre då) och kliva ut till ett riktigt lejon! Nu är det ju ingen idé som jag direkt filat på... men ändå. I'm just saying  











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin