Sweet friday of mine!




Go'eftermidda på er där ute! Känns väldigt underbart i kroppen när man lämnar jobbet en fredagseftermiddag, springer in på glasbanken och kirrar en flarra rö'tjut, fortsätter in i affär'n för att handla upp tacos-förrådet och sedan cyklar hem i underbar höstsol och sätter på kaffekokarn!  Sweet friday of mine!

Jag själv känner för att nyttja vädret och gå en promenad. Men det tyckte inte min sambo var en lika bra idé. Eller ja, han sa inget... jag förstod det på hans min. Men what the hell, jag kan väl gå själv då  Tacosen ska ju ändå inte vara klar förräns klockan 20.00, då Idol börjar!! Finns inte många saker som slår ett riktigt jävla fredagsmys!












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin