Take away all the lonely moments




Hej på er! Idag fick jag upp sambon redan kl 10 ur sängen för att sätta äggen på kokning. Vi brukar alltid ligga och dra oss länge på söndagar annars men den här dagen vill jag ta vara på! Så vi hoppade upp ur sängen, satte på Idol på Tv4play och käkade knäckemackor med kokt ägg med kaffekoppen i handen - perfekt start på en söndag!

Egentligen är det givet ligga-kvar-i-soffan-väder-och-bara-mysa-framför-film men det kommer hinnas med det oxå. Först ska jag städa! Jag vet inte riktigt än vart jag ska städa (vilket rum eller vad jag ens ska städa...) men det är bara att börja riva i nåt så löser sig resten själv  Känner man för att säda så måste man helt enkelt ta vara på det



Trevlig kväll igår!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin