Utkast: Sept. 18, 2011




Heeeej! Jag behövde pusta ut lite från allt. Vaknade jävligt opepp på att kliva ur sängen. Men sen tog jag tag i mej själv och klev i kläderna. Sen käkade vi obligatorisk söndags-frukost i soffan framför skit på tv.n. Nu är vi dock hemkomna från Fillan där vi blev bjudna på middag och lite prat inför den kommande hundvakts-veckan, (startar onsdag). Känns inte som att det är så mycket kvar av den här gråa och blöta söndagen. Usch, hatar att helgen går så fort. Speciellt eftersom jag jobbade igår. Meeeen, innan dagen är slut ska vi gå till Hemköp och handla grillad kyckling. Det blir kycklingsallad och Idol-mys! Hurra!! Sen tycker jag vi gör rätt i att välja ut en riktigt bra film och gosa ner oss i soffan. Det ska inte sovas än minsann! Kvällen har ju bara börjat!♥





I love you

















Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin