Friday kinda feeling!



Good afternoon mina underbaringar! Det är fredag... nej torsdag. Men det känns som fredag! Fast tekniskt sett borde det vara lördag idag isåfall, eftersom det är som söndag imorn. Fast lördag är det ju sannerligen inte, eftersom större delen av Sverige säkert har arbetat idag. Hmm. Jag blir alltid förvirrad såhär i påsktider. Man vet liksom inte vilken dag som är vilken helt enkelt. Skit samma. LEDIGA är vi iaf!! :)

Nu är vinet uppkorkat och revbenen skall skäras upp! Osten är framtagen så att den ska bli sådär härligt krämig och go! Mmm! Som upplagt för massa mys! Lovely! Det enda som verkligen får en att fatta att det faktiskt är torsdag och inget annan är tv-tablån. Bara skrutt. Men vi hittar säkert på något, som alltid. TREVLIG HELG!






Igår var min sambo världens gulligaste (är han iofs varje dag men ändå...) och hade köpt både mitt favoritgodis och KRÄFTOR!! Mmmm vilken vardagslyx! Jag älskar verkligen kräftor. Och ni som läste bloggen för ett par år sedan vet att just kräftor är lite utav min och R's grej♥









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin