GLAD PÅSK!




Hej hörrni! Och Glad Påsk på er!
Igår spenderade jag hela dagen med min mor och syster på vägarna och i ett kaosartat varuhus... Shit. Vi trodde att det skulle vara lugnt på Gekås en dag som igår. Men jag antar att det tråkiga vädret gjorde sitt. Tillslut kom vi iaf ut helskinnade och med många påsar utav fina saker. Jag är helnöjd som alltid men också några tusenlappar fattigare. Äsch. Det är ju bara påskledigt en gång om året ;)

Den här dagen började vi med att kika på ett hus som vi eventuellt kan få hyra. Det är ett 2-familjshus som ligger väldigt fint till vid vattnet, precis vid Lidan. Det var väl kanske inte tiptopp på alla plan så vi får se. Men kul iaf att äntligen kunna börja leta runt. Finns fruktansvärt dåligt med hus att hyra tycker jag :/






Do your thing:
Postat av: Louise

Kul med Gekås :)



Glad påsk!

Postat av: Louise

Och vilken fin bild på katten precis ovanför kommentarsfältet, måste jag bara inflika! ;)

2012-04-07 @ 13:05:33
URL: http://vitmossa.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin