In half without you



Jag är verkligen en vädermänniska. Men det vet ni nog vid det här laget. Därför påverkas mitt humör mer än jag vill utav detta tråkiga, gråa, regninga... ja dystra väder helt enkelt. Nu menar jag absolut inte att jag går omkring och är sur. Nej nej, men jag blir orkeslös och vill inte göra något vettigt. Behöver soooool!! Därför kan jag erkänna att den här förmiddagen känns ganska ovärd. Haha.

Dessutom är jag lite bummed över att det återigen är dags för min sambo att ligga ute på vägarna nu i 2 dagar. Hatar att sova utan honom! Tur att jag har mina missar som väntar på mej ikväll när jag kommer hem. Annars hade lägenheten varit tommast utav tomhet. Om det finns något som alltid får mej på bra humör så är det min sambos närvaro och energi! Jag är helt enkelt halv utan honom♥

Hoppas ni alla får en trevlig dag med mycket kärlek!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin