Påskveckan!



Hej och hå! Inne på ny vecka. Det är inte klokt vad fort tiden går these days. Känns som det var igår vi satte oss i bilen och åkte mot Sälen. Skönt att vakna upp till solsken iaf. Dock måste jag säga att det är förvånansvärt kallt ute idag. Tog en förmiddagspromenad och behövde vantar för att inte frysa mina små fingrar. Tycker jag väl inte ska behövas i april inte... hmm.

En mycket positiv sak med denna vecka är PÅSKEN! Jag jobbar endast mån-ons och sen blir det låååångledigt! Lovely! På fredag ska jag dessutom åka till Ullared med min mor och syster. Looking forward to it!











Do your thing:
Postat av: sara

svar: det var niklas som hittade dem på kinnekulle. väldigt söta måste jag säga! :)

Postat av: sara

svar igen: vi har haft tre birmor. de var så mysiga men precis som du säger, skenet bedrar. den ena katten var väldigt bitig och rivig, haha. men det är sådant jag tycker är roligt. katter är ju verkligen personliga! :)

2012-04-02 @ 19:29:34
URL: http://smuls.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin