pink clouds and all that



Gokväll sweeties! Blogga sa jag. Dammsuga, diska, handla och gå på promenad sa verkligheten. Först när jag kom hem från jobbet dog jag lite grann i soffan. Gammalt älskat avsnitt utav OTH på femman gjorde att jag slog mej ner med kaffekopp & kaka och myste för mej själv en stund. Sedan fick jag ryck och dammsög upp alla irri-hår! (=irriterande katthår) Diskade upp allt skräp i hoa och rätt som det var kom min mor och plockade upp mej. Tog oss en regnig men frisk prommis i spåret tillsammans med älskade Enza-bus!  Saknar våra promenader♥ Men snart kommer vi ju vara fyrtal istället för triss på våra rundor. Jag slipper vara singel och håller Lykke i handen :) Längtar! Hihi!

Något mer jag längtar efter är min kära fina älskade sambo, som befinner sig på jobb i Malmö. Saknar honom galet mycket och det var faktiskt inget kul alls att säga hej då imorses. Som tur är ska han icke vidare imorgon utan kommer straight home to me♥ Det är alltid lite extra mys-VM när någon utav oss varit borta. Då om nångång inser man hur mycket den andra personen verkligen betyder för en. Jag är, trots hela 3 år på nacken nu, fortfarande helt förbaskat mycket förälskad i min R! Rosa moln och allt det där ;) Åh vad jag saknar honom nu. Meeeen... jag får göra det bästa av situationen. Sängen + bra film + choklad + mina katter = helt ok onsdagskväll ändå tycker jag.



Jag och mitt hjärta♥


Puss och kram
Rosa moln





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin