Skärtorsdag!


Hej fina ni♥ Idag är det redan skärtorsdag! Och jag är ledig som ni vet :) Härligt och underbart såklart! Bästa stunden på dagen är avklarad, kaffe i soffan framför Vampire Diaries. Haha, det är konstigt med mej och serier. Jag älskar att titta på dom men på något vis känns det ibland som ens eget liv försvinner under tiden... Sen när man "vaknar upp" igen undrar man varför inte jag har en egen vampyr eller varg som kryddar vardagslivet lite extra ;)

Iofs kommer jag få min egna varg... anledningen till att jag inte uppdaterat er det senaste om våra vovve-planer är för att allting är så himla osäkert än. Men håll ut ;) Jag kan dock avslöja att det finns 3 st små hanar och att vi får välja vilken utav dom vill :D Men det är just det som är problemet, vi vet inte om lilla ***** finns där bland dom. JÄTTE jobbigt kan jag meddela. Tänker på dom här söta valparna hela tiden, hela dagarna. Haha. Gud. Men som sagt, kommer mer info!


Som den perfekta flickvän jag är... ;) ordnade jag en liten överraskning till min pojkvän som han fick när han kom till jobbet imorses. Tyckte han förtjänade något som gör att dagen går lite fortare♥














Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin