Smakfullt!



Hejsan mina fina!  Har ni också en förträffligt bra lördag? Vi startade dagen med vår tradionella promenad bort mot ICA för att köpa nybakta frallor och gott pålägg. Sen lämnade vi in våran Lottorad, även det tradition. Någon gång ska man ju vinna den där drömvinsten menar jag.... Eftermiddagen däremot har vi spendrat inomhus i en arena. Galet nu när det varit så fint väder idag, jag vet! Men vi kunde helt enkelt inte låta bli att besöka årets Smakfullt-mässa här i staden! Vi har provat goda viner, öl och ost i massor! Köpte även med oss ett par smarriga hem som vi ska njuta nu tillsammans med kräftor! Bästa!! Efter denna sköna stund är det tänkt att vi ska hem till M och umgås lite. Kanske tar oss en sväng ner på stan. Den som lever får se... Ha nu en riktigt lovely lördagskväll!


Jag bara ÄLSKAR tulpaner!! Dessa skönheter hittade jag igår på Hemköp och färgen är verkligen underbart härlig! Som rosa fluffig sockervadd♥ Jag kommer fortsätta njuta utav tulpanerna så långt in på våren jag bara kan. Finns inget finare för ett fräscht hem än färska krispiga snittblommor!









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin