2012-08-07

 
 
Go'förmiddag mina fina♥ Känns som ett ångvält kört över mig idag. Hade en lååång dag framför mig igår men allting gick väldigt smidigt ändå. Trots 8 nya medarbetare att lära upp och ta hand om.
 
Sitter i soffan fortfarande med kaffekoppen, Vampire Diaries-reprisen på som vanligt ;) Men jag längtar verkligen tills de nya avsnitten börjar sändas! Undra när bara...
 
Nåja, tiden springer iväg som vanligt. Ska pyssla lite här hemma samt fixa mig inför jobbet innan jag tar med mig Lykke ut på någon aktivitet. Allting verkade gått bra igår förresten, Husse sa att allt var väldigt harmoniskt i hemmet när han kom hem :P Skönt det!
 
 
Åhhh, saknar denna kvällen! Semester♥
 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin