Fredagskänslan 2.0

 
 
Saker jag gjort i veckan:
 
* Försökt ta det lugnt innan jobb (alltså inte gjort nånting och det visade sig inte vara roligare. Men kanske nödvändigt?) = Stressat mindre = Bra.
 
* Sagt upp min första person (ja, det är liksom chefrollens baksida (fast det var inga konstigheter, jag har skinn på näsan).
 
* Gått min första riktiga gång med vovve på kurs. = Nyttigt för både mig och hund = Ännu bättre kontakt oss emellan = Tummen upp.
 
* Struntat i att hemmet ser ut som skit. (Vilket är otroligt svårt för mig eftersom mitt hem är mitt mecka.) = Stressat mindre, igen = Bra.
 
* Prioriterat bort iPhone vid hemkomst från jobb. (ja varför ska man hålla på att trycka på den där saken HELA tiden?) = Mera kvalle-tid med min man = Bra (såklart!) = Lugnare själ♥
 
Och mycket mer såklart men detta är viktiga milstolpar för mig.
Time to take control over things!
 
 
Men nu ska jag fan ta mig ett glas viiiiin! ;)
TREVLIG HELG gulle ni!
 

 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin