The Goodbye

God förmiddag mina kära! Imorses hörde jag första skocken tranor som flydde från vårt kalla väder här omkring. Burr för denna sommaren! Nu är hösten def på väg in... Igår, fredag (hur gick denna veckan så fort?!) och äntligen helg :) Jag mötte upp min friend M.Palmgren i staden för att testa nya Waynes Coffee. Betygen blir väl medelmåttigt. Fikastunden däremot var klockis (klockren). Skönt att träffas och tjöta skit finally ;) Passade på att fixa lite ärenden efteråt och sedan var det såklart FredagsFika när sambon kom hem. Idag, lördag och vi får se vart det bär av. Jag hade hoppats på en strålande solig dag men vädret kan som vanligt inte bestäääämma sig.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin